söndag 27 juni 2010

sommar å sol

idag har teodor blitt en stooor kille; vi bytte ut liggdelen till sittdelen i vagnen å jisses så mallig han såg ut! ögonen var stora som tefat å han tittade sååå på världen!

annars har denna dag mest bestått av prommisar, till big inn 2 ggr å till pappi å till inga-lill(där jag lämpade av 3 kassar med kläder som jag växt ur..buhu...)

i afton åt vi smarrigt kött m ugnsbakade foliepaket innehållandes färskpotatis, palsternacka, squash, morötter, vitlök, salladslök, röd lök, paprika, olja och vitt vin och så ote kryddor. till det tog vi en krämig béarnaise och cola zero. cheese cake till efterrätt. mumma!

vad vi gjorde i midsommar? vi for ut till vallby utanför buying, till lillemor å zeke å där var det långbord med alla möjliga läckerheter. kakbordet stod som vanligt på stephans agenda å det var en underbar upplevelse. och smakupplevelse.
få se om det kommer en å annan bild då jag lagt över lite pictures. har blitt lite dålig på att föra över bilder. ska ta å göra en beställning så jag kan tömma kameran. intresseklubben noterar va?? ;O)

har ont i vänstra skuldran så nu ska min man få arbeta lite.

Inga kommentarer: