lördag 12 juni 2010

dåligt minne

insåg just att ja inte skrivit nåt om vår weekend i sthlm! inte ett ord! hur galet e inte d? får dra en liten sammanfattning;

for t sthlm den 30 april på mors dag. dagen började si sådär. insåg att d va min första mors dag å samtidigt min första mors dag utan min fina mamma. d va rktigt jobbigt å flera tårrar trillade nerför kinderna, både på mej å roger.

i alla fall, vi kom upp t sthlm vid 11 å då packade vi upp å sen for ja in t mariatorget där jag mötte min finaste anna! vi åt en smarrig lax m dillyoughurtpotatis, MUMMA!! precis lika gott som d låter!

sen begav vi oss t hotell rival å "mammabikten". ett gäng olika kvinnor som "föreläste" på olika sätt å vis. ann söderlund var konferencier å martina haag, hanna hedlund, jana söderberg, isabelle halling mc allister var några av de kvinnor som pratade. lotta grey var oxå med å hon pratade om sin cancer i magen å efter den föreläsningen pratade ann en del m henne å hon berättade då att hon förlorat sin mamma i cancer å då fick undertecknad böla ännu en gång. d va mkt under dan som berörde på olika sätt å vis å ja e himla glad att ja gick på detta å att ja fick uppleva en sån fin mammadag m min fina anna!

på natten sov teodor 8,5 timme för första gången å d va sååå skönt! samtidigt som vi va lite oroliga för att han inte vaknade...hhi..ständigt denna oro..hiih.

måndagen spenderade ja på stan m jessica å alva. fredrik var m å lunchade på samrat of india (åååååå jisses såååå gott!!). sen bidde d shopping bla. ett par aprikosa sandaler å en grön adidasjacka.

vid 4 mötte ja upp min man å då fick ja vara personal shopper tills butikerna stängde. han hittade kläder från kropp t tå, precis som d va tänkt!
middag på burger king.

tisdagen spenderade jag i solen tillsammans m anna å hennes übersöte leo! lunch på en sushirestaurang, tyvärr va botarna så små att vi fick gå direkt t nästa matställe å köpa mer mat. satte oss i björns trädgård å åt vår andra lunch...hihi

vid 4-5 tiden åkte ja å roger å lilleman t vällingby. strosade runt lite å åt på subway innan vi vid 19-tiden gick t "vår" nya lya å mätte alla rum å utrymmen. en snäll hyresgäst som lät oss komma in för att göra just d, mäta!

sen for vi hemåt å hur kul d än e att fara bort så e d lika skönt att komma hem!

Inga kommentarer: