måndag 7 juni 2010

när lilleman sover...

...så hinner man med en hel del. har nu klistat in alla kort! FINALLY! har "bara" utsmyckningen kvar men det kan jag göra lite pö om pö.
bröllopsfotona är kvar men eftersom jag ska framkalla fler foton från den underbara dagen så väntar jag med dem. ska även framkalla ett antal kort på lilleman...har en känsla av att det blir en hel del... å de där kladdiga förlossningskorten ska så klart med!! hihi...

han ligger just nu bredvid mej i soffan å snusar. har börjat knorra lite så det dröjer nog inte så länge innan han slår upp sina blå.

tänk att vi snart haft honom i 3 månader...i morrn blir han 12 veckor gammal. kan inte minnas hur det var innan han kom till oss. och jag kan fortfarande inte se mej mätt på honom...kan ligga och titta på honom hur länge som helst. hans små ansiktsuttryck när han sover, hans rörelser när han sussar, att lyssna till hans små små andetag är en njutning. han ser så fridfull ut där han ligger. så rofylld.

han är faktiskt det finaste som finns!

"jag letar efter ett ord
ett helt nytt ord
ett ord som ingen någonsin hört
jag letar efter ett ord
som betyder
att du är det finaste som finns"

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, han är faktiskt hur söt som helst. Låter hur gossigt som helst att få mysa med en sån liten ♥

Ullis Gullis sa...

ja du, d e dröjer inte så läne innan d får snosa på en egen liten goding!! är såååå glad för er skull!! ♥