måndag 28 mars 2011

jajamensan!

halv nio var vi på vårdcentralen för återkoll av teodors små öron. de såg - tack å lov - finfina ut så nu hoppas jag att vi slipper bege oss dit fler gånger på ett bra tag.

d va -3 grader då vi gick å nu e d +11 i solen. d hade kommit ner lite otäckt vitt men som tur e så töar d bort nu. jag å min kropp vill nu ha SOL, SOMMAR OCH VÄRME!

efter besöket hos tant doktorn så var vi ute en stund. jag ställde bara in matvarorna som vi handlat å parkerade hans vagn i förrådet å sen prommade vi lite runt här utanför. tänk så spännande d e att känna på allt allt som finna på marken; kall snö, grenar, blad å stenar. stenar is da shit! man får va med så de inte hamnar i munnen bara,....

just nu sussar lilleman så jag har passat på att laga lite lunch till oss. d bidde ris å korv stroganoff. mums! teodor e ju väldans förtjust i allt vad korv heter så jag hoppas att han blir nöjd!

pratade m pappa på fm å han tyckte att d va såååå tomt nu när teodor åkt därifrån. d känns så himla bra att allt gick så smidigt då han var barnvakt. känns tryggt att ha honom där. man vet att han är i goda händer!

Just här e lilleman lite pummig men vill gärna sitta hos morfar

Inga kommentarer: