torsdag 31 mars 2011

usch vilken natt

teodor ville inte sova bara skrika. vid 12 tog jag in honom i vår säng å resten av natten har det sparkats, vänts å gnytt å sen strax före 6 tyckte den lille krabaten att d va dax att gå upp. fick bända upp mina ögonlock m kofot. trött var bara förnamnet. jag hoppas hoppas HOPPAS att kommande natt blir bra. han har ju sovit hela nätter sen vi kom hem från köping. undrar omd e tänder på g igen. han stoppar fingrarna i munnen hela tiden å smågnyr. kan inte bara alla gaddar komma på en å samma gång så e d bra sen!? ett tips till the tooth ferry eller vem d nu e som producerar tänder...hihi...

skulle har varit in t city idag å träffat birgit å maria å deras små knoddar men birgits knodd e krasslig å jag har ju sovit som skrutt så mina planer grusas oxå. (skulle inte ha farit in t city idag pga ändrade planer men planer hade jag iaf...) få se om vi gör en utflykt t city i morrn ist å träffat maria å lilla linnea då ist. idag blir d väl bara en tripp t coop i vinsta. JEEEJ!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hmmm, måste va nåt som går...
Vi har haft två riktiga skruttnätter nu också. Håller tummar & tår å hoppas det går över