måndag 28 mars 2011

wedding party

igår vid 3-tiden satte vi oss på t-banan å for t telefonplan å därifrån skumpade vi på buss 161 i ca 5 min. hoppade av vid kämpetorpsskolan å där var kalajset! vi var ca 65 pers å d bjöds på italiensk buffé, vitt å rött vin å öl. till efterrätt var d pannacotta m blåbär å en liten avec. robbans musikaliska vänner underhöll å d bidde senare lite tanzen till deras skönsång. en mkt trevlig afton! jag å roggan drack å åt gott å bara njöt av att vara själva. vid 23-tiden for vi hemåt å strax efter tolv låg vi under täcket. d enda smolket i bägaren var att jag tappade min älsklingshandskar; mina röda finfina! får ge mej ut på handskjakt i veckan för man kan ju inte vara utan ett par röda handskar!





Fina Anna och stiliga Robbelibobban


Jag, Roger och min överarm


Anna sjunger i sin fina Karen Millen-klänning

Jag och Ann

Annas yngsta syster Karin

1 kommentar:

Jessica sa...

Å, vad fin Anna var i klänningen! Och Rogers skjorta! Det blev en matchning med frugan i alla fall! LOVELY! :D