fredag 11 mars 2011

trötter

vaknade vid halv 12 av att grannarna pratade högt. jättehögt. å dessutom på spanska så jag förstod inte ett smack.
de höll igång till halv 1 ungefär å då började min käre make att snarka. han gör d väldans sällan men i natt var d dax. teodor vaknade sen runt 2-snåret å ville äta. han va hungrig eftersom han inte ville ha välling vid läggdax så d va bara väntat att han skulle vakna.
han somnade sen men icke jag.
vid halv 3 fick jag ett smärre utbrott å la mej på soffan. då hade d börjat att ösregna å d slog som 17 mot fönstret. kunde då inte sova pga d...
vid 3 flyttade jag tillbax in i sängen å somnade efter ett tag bara för att vakna vid 5 av att lilleman hojtade. han somnade om men jag var vaken ett tag till. 20 över 6 gick roggan upp, då vaknade jag å tjugo minuter senare vaknade teodor å då va d bara att gå upp.
nu e uret ganska precis 11 å teodor har kinkat heeeela fm å ja e så trött att jag ser dubbelt. tänkte sova men då kommer nån förbannad hantverkare t lyan ovanför å nu borras d för fulla muggar. i betong. d låter. mycket. om den här dan kunde ta slut nu...

Inga kommentarer: