måndag 6 december 2010

aj äm ö bitt kåuld

fryser om handarna. tur att min man snart är hemma så han kan värma dem...

i morrn ska lillebror på anställningsintervju i sundbyberg å efteråt kommer han å pappi hit å käkar lunch. skoj! då blir lilleman glad! han tycker att d e såååå kul att busa m morfar å morbror. ska ta lite foton å lägga upp sen.

funderar på hur många ggr de visat top model? å hur många ggr de visat varje säsong? d måste väl finnas andra serier att visa? likaså project runway. repriser repriser repriser. boring.

i morrn kväll ska jag FINALLY ha en kväll med jessica. ser fram emot d jätte jätte jättemycket! vi ska äta gott å sen gå på bio. troligen ska vi se 4 år till med bla björn kjellman å eric ericsson. e sugen på cornelis oxå men den vill ja se m min man.

paus.

mannen kom hem, vi lekte m teodor på golvet, lagade mat (färsk tortellini m bacon å tomatsås m paprika å vitlök å parmesan), har smort in mina nya pjuck,å roggans gamla, noga med skokräm å sen sprayat dem, teodor å roger badar just nu, jag har plockat undan lite, slötittar på teven samtidigt som jag fejsbockar lite. ska snart ta upp lillen, smörja honom å sen e d nattning av bebbe å SEN sittning i soffan m min äkta man. en bra afton med andra ord!

1 kommentar:

Anna sa...

Tack för sistens, min sköna. Jag är så glad att Leoparden skötte sig!

Jag kan verkligen rekommendera "4 år till". Tyckte den var rolig och Eric Ericsson är helt fantastisk.