fredag 17 december 2010

decembereftermiddag

mötte upp c och v strax e 9 i morse. vi pulsade oss fram i snönå upp t centrum där vi skulle besöka kyrkans öppna förskola. d går dock sådär för oss i vår jakt på förskolor... de hade haft julavslutning den 10:e så nu va d juluppehåll... så sagt å gjort, vi hamnade på pallas kondis ist. åt en köttbullemacka även idag. mums!

e fikat bidde d en runda i centrum. jag handlade d som roggan missade igår å carolin va på jakt e ett halsband t nyår. pulsade sen t ica söderberga å hämtade ut paketet som roggans pappa skickat. spännande. skulle gärna öppna å tjuvkika lite...

jag å teodor har lekt hela em å han har varit på sitt gamla vanliga glada snälla humör igen. jag e oxå så gott som kurant, känner lite i halsen bara, så ja har sååå mkt längre stubin å har hur mkt tålamod som helst. hoppas att d håller i sej...

nu bidde han akut trött så jag gav honom en flaska mjölk å sen slocknade han. hoppas att han inte sover mer än en halvtimme. hade tänkt försöka få honom att sussa inför natten vid sju. han brukar slockna vid den tiden. roggans ska på aw m the boys så ja e solokvist ett tag. han skulle dock va hemma tills på spåret börjar. medelålders? vi? neeeeeeeeej....

har börjat fundera på va ja ska gömma min lekamen i på juldan. minns inte när ja va ut på krogen sist. känner mej ringrostig... kjol? klänning? what to wear what to wear???

Inga kommentarer: