onsdag 8 december 2010

mys med jess

ganska precis klockan 4 satt jag på tuben in t city igår. strax innan alvik bidde d stopp pga ett tag framför som var paj. genast steg tårarna i ögonen å jag trodde så klart att min kväll utan bebbe skulle gå om intet. men icke! strax efter rullade vi på å halv 5 mötte jag jess på bion. vi köpte biljetter å gick sen t hötorgshallen där vi åt nån cajun-inspirerad rätt som var stor, till och med för mej! godisbutiken var nästa stopp å sen gick vi in i biomörkret å såg "fyra år till" med eric ericsson å björn kjellman bla. den var riktigt riktigt skoj! behövde verkligen få lite egen tid å få skratta lite. synd bara att vi inte hann prata så mkt innan filmen. vi bestämde dock att vi bara tar en bit mat nästa gång så vi hinner prata ifatt.

i natt sov jag som en kratta-igen. lilleman vaknade halv 6 å sen knorrade han ett tag. roger for t work vid halv 7 å då slutade han att knorra lite så då la jag mej igen å tänkte att jag kanske hinner blunda fem-tio min innan d e dax igen. nästa gång han knorrade tittade ja på uret å då var hon kvart i 9!!! kände mej konstigt nog utvilad då. tack för den extra 1,5 timmen teodor!

snart kommer frille å hälsar på. d e nog palten från i lördags som lockar...hihi...

Inga kommentarer: