söndag 19 december 2010

söndag

teodor ville vakna klockan 6 idag. d ville inte jag å d ville inte roger heller. vi gav teodor en låda m leksaker å så fick han sitta i sängen å d funkade i 20 min ungefär en ledsnade han på d oxå. då fick han komma t vår säng å titta i min skräpskål. d fångade hans uppmärksamhet ett tag till men sen fick vi knata upp. frulle å sen lekte han en stund å vid halv 10 slocknade han. han sussar sött nu. man kan ju tycka att han ist för att sussa på fm kunde sussa lite längre på morgonen...men d e va jag tycker. uppenbarligen e han av en annan åsikt.

har sussat lite halvtaskigt i natt. d halsonda bytte sida så nu e d ont på högra sidan ist. för min del kunde d förflytta sej längre bort, tex väääldigt långt bort.

snön vräker ner. d gillar ja inte heller. var e solen å sommaren när man behöver dem som mest???

ska iaf ringa t monki idag å höra efter om de har den där fina klänningen kvar i min storlek.

jag å roggan har nu sett film 2 kvällar på raken. igår bidde d "valentine´s day" å i förrgår såg vi "it´s complicated". den sistnämnda va riktigt skoj. alla hjärtans dag-filmen va sisådär.

Inga kommentarer: