onsdag 8 december 2010

mitt-i-veckan-dag

fredrik kom hit vid elva halv tolv nånting. han åt upp sin palt och jag åt ugnsstekt falukorv m potäter. fikade lite å sen prommade vi upp t v-by c där han for t jobbet å jag å teodor handlade lite. han somnade efter en stund å sov fortf då vi kom hem så jag lassade bara av psylarna å stack ut igen. prommade runt hela området å han bara sov å sov. han vaknade efter lite mer än en timme å då va ja lagom mör å ville hem. tur att han vaknade...

gjorde en smarrig köttfärssås å spaghetti till aftonmat. ser fram emot min matlåda i morrn! ;O)

i morrn skulle ja ha gått t öppna förskolan i grimsta m carolin å vilhelm men den lille knatten har fått magsjuka. vi får se om jag å teodor travar dit iaf. skulle vilja testa d stället igen. ska oxå storhandla inför middagen på lördag så jag ska ändå t centrum. dan går ju lite fortare om man gör nåt. vi får väl se hur natten blir. hoppas den blir bättre än gårdagens...

nu ska ja koncentrera mej på "halv 8 hos mej".

Inga kommentarer: