måndag 25 april 2016

Bilägare

El ska jag skriva bilägarinna
Har just blivit d
Bilägarinna
Känns bra
Bra känsla i magen trots denna fö pissiga dag
Två månader utan dej
D e helt galet
Blir så jävla förbannad
Blir så jävla ledsen
Grät hela kvällen igår
Grät i morse
Grät när jag gick hem från jobbet
Gick dessutom förbi stenhuggeriet
Ingen sten hade kommit
Nåt har blitt fel
Precis vad jag behövde....not
Grät å gick hem
Grät när jag kom hem
Läste lite teori
Grät å gick sen t bilskolan
Hade ingen bra känsla i kroppen
D gick inget vidare att köra
Huvudet va inte riktigt med
Fick testa att backa runt hörn
D gick hyfsat
Fick sen fickparkera när vi va tillbaka vid bilskolan
D gick bra
Körde inte m Marcus idag utan m en Maggi
Gick sen t dagis å mötte upp Tedde å Jessica
Vi for ner t Framtida Bil
Där blev jag en "lycklig" ägare av en Kia Venga
En sporre t att kirra körkortet
Sitter nu vid köksbordet å gråter
Igen
Tedde undrade just om d e för att pappa e död
Jo
Så e d
Du e död
Jag har inte pratat m dej på två månader
D e två månader sen jag rörde vid dej sista gången
D e fortf så jävla ofattbart
Så jävla orättvist
Fan va d här suger

Inga kommentarer: