måndag 11 april 2016

mycket nytt

idag jobbade jag för första gången på länge. 50 % ska jag jobba ett tag. få se hur d går. första dagen kändes bra. mkt kramar å kärlek från kollegor å barn. av ullis, min lärare, fick jag en orkidé å en choklad ask å så hade alla elever skrivit å ritat varsitt "välkommen-tillbax-vi-har-saknat-dej-kort".
svalde hårt ett gäng ggr för att brista ut i gråt. <3 p="">
jag var t psykologen för första gången idag å även d kändes bra. behöver få hjälp m ett gäng tankar som snurrar; ilskan över att läkarna undanhöll info från mej å sorgen å smärtan över att jag inte höll din hand. bland annat. jag hoppas å tror att han kan guida mej igenom detta. annars vet jag inte vad jag gör. tankarna tar kål på mej annars e jag rädd.

att gråta gör mej trött. då borde man kunna sova som en stock. men icke. tröttheten lägger sej över mej som en skön filt. jag lägger mej å då blir jag klarvaken å så startar turbulensen i huvudknoppen.

körde på bilskolan idag. d e så himla kul att köra! skulle ha tatt körkort för läääääänge sen.

hämtade sen tedde på dagis. vi gick hem å smaskade i oss lite mellis. sen slocknade jag stenhårt å sov i en timme. mkt intryck på en å samma dag. känns dock bra. d blir nog bra att jobba. har inte känt mej redo förrän nu å jag tror att d e har varit bra att jag lyssnat till min kropp. att jag gjort så som JAG velat. ju st nu så e d fullt fokus på mej å på tedde. resten får komma sen. vi två e viktigast just nu. helt krasst så e nog jag viktigast. om jag inte funkar så funkar inte tedde. å han e mitt liv. min finaste. min bästa. min pojke. min lilla långe. <3 p="">

Inga kommentarer: