måndag 4 april 2016

Monday

en ganska produktiv dag e t ända. har varit förbi bilskolan. har tvättat. har handlat. fixat m lite mer papper. breven m fönsterkuvert e fan inte roliga. "dödsbo". vill skrika å riva sönder dem när de trillar in på hallgolvet.
hämtade tedde på dagis å han fick välja mellis. d bidde samma som d varit nu de sista dagarna; macka m stekt ägg på... gissa om han e lik sin far!? han snöar in på en sak å så e d bara d som gäller för ett tag.

tvättade din jacka idag. grät floder när jag tömde fickorna. först visste jag inte vad jag skulle göra m d som va i dina fickor. d va kvitton å snorpapper typ. kom mej ändå inte för att kasta d. grät en stund till men sen sansade jag mej å kastade grejerna å slängde jackan i maskinen.
fan att d ska va så jobbigt allt. d e så mkt som gör så ont. att plocka bort saker efter dej, d känns som om att jag raderar dej. d gör så jävla ont.

på em kom elin över på en tekopp. d va najs å få prata lite.
efter ett slag kom jessica över. d bidde lite mer te å lite glass. lillemor stack in näsan ett ögonblick innan träning. måste googla på d där. träning...hihi...

i morrn ska jag ner t jobbet. har möte m the boss inför jobbstarten nästa vecka. känns bra!
ska oxå förbi bilskolan igen. ska ta tag i d här nu. ett körkort t sommaren vore najs. enda smolket i bägaren e att du inte får se mej bakom ratten. d såg du fram emot som 17. att sitta bredvid å få ta igen alla de år som du kört runt på mej...
d slog mej idag att d e så himla mkt som du missar. d e så mkt som du missat redan.
tedde har tappat sin andra framtand.
jag har tatuerat mej.
sund å lotta har gift sej.
teijo har oxå tatuerat sej.
per skriver på en bok.
vi har bokat tågresa t götet. vi kör som vi tänkt, vi åker t götet å hejar på de som springer varvet. tror att per skulle springa m din lapp. petra har köpt nya springpjuck så hon e redo.
tedde spelar sitt tevespel så svetten skvätter.
jag har inte målat naglarna sen du dog.
jag sminkade mej för första gången förra helgen å då va d bara mascara.
din morsa har fortf inte hört av sej. hon har inte ens grattat tedde.
jag å tedde åker t solen i sommar m jessica, erik å kajsa.
har köpt wow-biljett. få se om d blir en resa dit eller ej.

nä nu ska vi se om herr blund tittar in.



Inga kommentarer: