torsdag 14 april 2016

tears at work

idag fick jag besked om att urnan kommit till fonus.
det gjorde vansinnigt ont.
jessica tajmade samtalet å kom in precis då jag lagt på luren så jag slapp gråta själv.

då e d samtal t kyrkogårdens nånting som väntar. för att boka in urnsättningen.
då e d lika bra att ringa stenhuggeriet oxå.

d känns så himla overkligt allt sånt här.
en jävla grav.
d ska inte va så här.
jag ska inte behöva skaffa gravplats å gravsten när jag e 42 år.
d e fan inte rättvist.

jag vill att du ska va hemma när jag kommer hem alldeles euforisk efter en körlektion som gått bra.
jag vill att du ska va hemma när jag kommer hem från jobbet.
jag vill att du ska va hemma när jag å tedde kommer hem från dagis.
jag vill att du ska va hemma å att du har hämtat tedde tidigare.

jag vill att du ska va hemma.
jag vill att du ska va hemma.
jag vill bara att du ska va hemma.

Inga kommentarer: