söndag 10 april 2016

en helg

i fredags var vi hem t kusin david å hans familj. vi blev bjudna på tacos å d va hur najs som helst. tedde lekte bra m svea å jesper så d gör vi gärna om.

lördag morgon kl.05 ringde klockan. vi gjorde oss i ordning jag å tedde å kl.06 blev vi upplockade av jessica, kajsa, spasse, ellen å maria. vi styrde kosan mot ullared. lite trista stopp efter vägen då tedde blev åksjuk.
väl nere så bidde d shopping på hög nivå.hade varsin liten inköpslista jag å tedde å vi hittade så gott som allt på listan.

kl.18 stängde varuhuset å då skulle vi äta. i luckan t gatuköket stod en nybörjare...d tog 50 min för mej att få kycklingbitar å hamburgare. han frågade vilken dricka vi skulle ha fyra ggr... d blåste fan å jag va vrålhungrig. ingen bra kombo....

på vägen t vandrarhemmet i fegen så surfade jag lite å kollade fejjan. där hade grabbarna lagt upp bilder från kvällen grabpower. jag kom på mej själv m att leta efter dej på bilderna. kändes så himla jobbigt å jag fick gråta en skvätt.
kom så fram t vandrarhemmet å där va d en vattenläcka vilket innebar att d fanns noll vatten. då höll jag på att bryta ihop totalt. teddes nerspydda kläder i en påse som jag skulle skölja upp.. ringde t ägarna å d slutade m att jag å tedde fick duscha hos dem å kvinnan tvättade teddes kläder i maskin å kom m dem t vandrarhemmet på söndag morgon. finfin service mitt i allt elände.

kvällen blev sen allt annat än bra. d slutade m att jag bröt ihop totalt. saknaden å längtan efter roger blev bara för mkt. jag satt länge ute i mörkret å fulgrät.

jag e så trött.
jag känner mej så ledsen.
jag saknar så mkt å d gör så jävla ont.
hur ska jag kunna hitta nåt sätt att fortsätta?
d e bakslag efter bakslag.
hela tiden.
känner mej så in i helvete ensam.
d enda jag vill e att känna dina armar omkring mej å att du säger att allt blir bra.
fan.

idag kom vi t varuhuset vid åtta. ingen kö idag heller. d va bara å knata rakt in.
började m frullebuffé där man fick betala efter vikten på d man plockade på tallriken.

sen shoppade vi. igen.
hittade ett gäng prylar även idag.

vid ettsnåret styrde vi bilen mot köping. tedde mådde prima hela vägen. ingen åksjuka!
åt på max efter vägen å jag e fortfarande proppis.

när vi kom hem packade vi upp jag å tedde.
sen kom ensamheten igen.
tystnaden.

i morrn ska jga börja att jobba på 50%.
tror att d blir bra.
ska oxå t företagshälsan för första gången. hoppas att personen e bra att prata med. känner att jag behöver d.

jag är arg.
jag är ledsen.
jag får dåligt samvete över mitt korta tålamod m tedde.

kämpa på.

Inga kommentarer: