lördag 2 januari 2010

dag nummer 2

sov länge idag med. betyder det att dygnsrytmen är rubbad?? kanske det...
var till nya kondis (varför kallar man det fortfarande för "nya"? det finns väl ingenting med det stället som är nytt längre...) åt en fantastiskt god macka med kycklingröra. mumma!
gick en sväng i centrum sen och det var avklarat på ca 7 minuter. inte mycket till centrum med andra ord. det bidde inte mycket till shopping heller för den delen. har förlagt min bästa vän; försvarets hudsalva, så det blev ett besök på apoteket. när jag stod i kön så föll blicken på en liten förpackning med reseskydd för tandborstar. så klart att ullan fick lov att inhandla en sådan förpackning!!

nu är jag tillbax i soffan igen med datorn in my lap. roggan är på gymet. jag hade ingen lust att träna idag (heller) så jag stannade kvar hemma......

heli-peli är i buying idag och om de hinner skulle hon och anders komma förbi på en kopp java i em. hennes son fyller hela 17 år idag. jisses så gamla vänner jag har...hihi...

har sovit ganska gott i natt. skönt med lite omväxling. drömde mycket om mamma men för en gångs skull så var vi inte på lasarettet och hon var inte sjuk i drömmen. det är så himla jobbigt att ha ledsamma drömmar och att vakna av att man gråter så jag är glad över att jag fick drömma lite fina drömmar om henne i natt. flera sådana önskas!

kl.02 var det dock någon som bestämde sej för att ha discodans. och i min mage av alla ställen! det vobblade som 17!! höll på att bli tokig ett tag.. ofta så känns det mest när jag ligger på rygg men nu låg jag på sidan och det var riktigt starka buffar. lite svårt att sova då kan man säga...men men det är ju bra att han/hon rör sej, får tänka så när sömnen blir lidande...

nehej, om jag skulle ta och titta lite på brit awards då...

Inga kommentarer: