fredag 22 januari 2010

sleepless in köping

uret visar på 07.23 och jag sitter i soffan och det har jag gjort sen 05.00. vaknade halv 4 och kunde inte somna om. alldeles förskräckligt klarvaken. kl. 5 gav jag upp försöket att somna om och gick upp för att titta på en film. började att se "nothing is private" men den raderade jag ganska snart då den inte föll mej i smaken. det var på gränsen till pedofili och det var inget jag ville se.
började sen på "somers town" men upptäckte snart den där vedervärdige ungen som spelade i "this is england" och då fick den också raderas.
började så på en tredje rulle, "taken", och den har jag nu sett halva av och den är riktigt bra. liam neeson är i paris för att leta efter sin dotter som blivit kidnappad för att användas för trafficking. spännande som 17.

pausade lite för att göra frulle och pussa roggan hej då innan han cyklade till jobbet. passade då på att spana in mailen och facebook. man måste ju hålla sej uppdaterad.....

dax att se klart filmen.

Inga kommentarer: