onsdag 20 januari 2010

kurr i platta (nja..) magen

my tummy is screaming for food! är såå hungrig och sååå sugen på ketchup så det fick bli pommes och stekt korv ty det kan man äta mycket ketchup till! men inget är som väntans tider.....pommesen är inte riktigt klar men det är jag kan jag tala om.

har jobbat på fritids på eftermiddagen. var ute en timme och jisses ett sånt blåshål den skolgården är! tur att jag var utrustad med varm jacka och täckisar. ska jobba i morrn med så det blir samma vända igen. skall dock komma ihåg halsduk då.... de däringa kalla vindarna tar sej ju in i alla jacköppningar de kommer åt, och i mitt fall är det halsöppningen som blir invaderad. inte skönt. inte skönt alls.

skall bli bjuden på lunch hos pappsen i morgon innan work. skönt att få det serverat! ska skriva de sista tackkorten oxå så man kan stryka de från den där tråkiga "att-göra-listan" efter mammas bortgång. det är inte bara ett. det ramlar in nya saker hela tiden som skall göras eller avslutas. jobbigt men det måste ju göras.

2 kommentarer:

Linn sa...

Det är så spännande....klappar på lilla söta magen.

linda sa...

hej å hå..ja du måste klä dig så du inte blir sjuk..har du fått nojjan på tomat eller??endera tomatsoppa eller ketchup..:-))

Kortet har fått en fin plats på kylskåpet..grinade en skvätt när jag öppnade det..men skönt att ni snart tagit er igenom alla..det måste ha varit en hel del..
Ta hand om dig massa kramar..