onsdag 20 januari 2010

mitt-i-veckan

och så var det en mitt-i-veckan-dag. ska jobba på fritids i eftermiddag, skoj! en ny avdelning där jag inte varit förut så det ska bli skoj att se hur det är där.

har sovit sååå gott i natt, skönt! har inte vaknat och grubblat, har inte legat sömnlös, har inte vaknat av att jag gråtit och jag hara bara gått upp på toa en (!!) gång. tänk om man kunde få fler sådana nätter.. inte så mycket begärt tycker jag.

jag och den långe mannen spanade in p3 guld-galan igår kväll. jag blev glatt överraskad av att timo räisänen var så bra! det hade jag inte väntat mej. annars så var det väl inge stora överraskningar vad gäller vinnare av guldmickarna. blir bara såååå trött på att kent alltid vinner allt som går att vinna så fort de släpper något nytt. tröttnade på dem för lääänge lääänge sen. men smaken är som baken och tur är väl det!

en ny låt (ja ny för mej i alla fall) fick jag höra och den var riktigt bra. damien adore och staygold och så fick robyn vara med på ett hörn. vet ej vad låten hette men det var riktigt riktigt bra!

apropå bra musik så lyssnade jag lite på norska "donkeyboy" och det var oxå riktigt skoj! glad pop, aj lajk!

pappsen skall till farbror doktorn idag och kolla lite prover igen. jag hoppas hoppas hoppas att sänkan gått ner och att det ser bättre ut. det har ju blivit stora förändringar sen han fick ny medicin förra veckan och jag hoppas att det bara blir bättre och bättre nu. jag menar, det är ju jobbigt som det är utan att han ska behöva ha ont.

nehej, om man skulle ta och torka håret och diska undan frukosten.........

Inga kommentarer: