tisdag 19 januari 2010

tisdag eftermiddag

promenerade till pappa halv 9 i morse. 40 min (!!!) senare var jag framme. genomsvettig och totalt slut! sååå ycket snömodd och ingen plogbil så långt ögat kunde nå...

vi fikade goda mackor och sen bidde det operation detektivsarbete. vi skulle hitta alla nam och adresser på de som skickat blommor eller bidragit till barncancerfonden i mammas namn. det var lättare sagt än gjort. vi sökte med ljus och lykta och vid ettiden var vi nästan klara. gissa om undertecknad var trött i skrivarhanden...

på eftermiddagen, när jag kom hem, var jag sååå sugen på pölsa så pölsa fick det bli!

ringde sen till fröken ivarson och vi pratade i nästan 2 timmar så nu vet jag allt om hennes förlossning! längtar så efter att få se den lille men de ska få boa in sej lite innan jag hälsar på. men sen så!!!

Inga kommentarer: