tisdag 12 januari 2010

utvilad

äntligen en god natts sömn! vaknade när roggans mobil ringde och kände mej utvilad så då gick jag oxå upp. det var ett tag sen jag kände mej pigg och alert...bäst att passa på att känna hur det känns... ;)

pratade med fröken ivarson igår kväll men ingen bäbis gjorde sej påmind. 11 januari var det beräknade datumet för hennes och robbelibobbans lilla prick, men det är väl egentligen inte så vanligt att det blir på "rätt" datum... få se när han vill komma ut till oss... jag är himlans nyfiken så jag antar att de blivande päronen är snäppet nyfiknare...hihi...

min bebbe hade disco igår kväll då jag gick och lade mej. (för att se paradise hotel men det säger jag inte så högt så någon hör...hihi..) i natt har det varit ganska lugnt och så nu på morgonen bidde det disco igen. undrar vilken dans som är poppis där inne? i alla fall någon mycket rörlig sort...

Inga kommentarer: