måndag 11 januari 2010

ny vecka

och så var det måndag. har sovit som en grillkorv i natt. inte för att jag vet hur eller om en grillkorv sover men om den sover så är jag ganska säker på att sover illa.

somnade till slut på morgonkvisten och när jag till slut slog upp mina sammetsbruna så stod uret å halv 10. galet sent...

har nu sorterat tvätt och lagat en ursmarrig morotssoppa. den bidde såååå krämig och smarrig så det ska bli mej ett sant nöje att smaska i mej den om ett tag.

ska jobba på fritids i eftermiddag. skoj att ha något att göra och dessutom tillsammans med små människor!

jag och pappa beställde ett stort gäng tackkort i helgen coh nu i veckan så ska vi hjälpas åt att ta fram alla adresser. det blir ett heltidsjobb tror jag eftersom det var sååååå många som skickade blommor eller satte in pengar på barncancerfonden i lilla mammas namn. ♥

ca 17 grader kallt idag. tycker nog att kylan skulle kunna få släppa taget om oss lite nu. den har vista vad den kan men nu räcker det. vill ha lite varmare, lite mer sol och ja, varför inte linne, kjol och flip-flop???

Inga kommentarer: