tisdag 17 juni 2008

Beware of bears

Har drömt mardrömmar hela natten. HU! Det var en stor brunbjörn som jagade oss när vi hade personalmiddagen på landet. Den var i en trappuppgång till ett parkeringshus ( å ni vet väl hur vanligt d e m p-hus på landet bland alla kohagar...) Den rev de flesta å bet av Richards hand. Jag försökte rädda mej hos Lotta, som naturligtvis bodde uppe på ett brant tak utan räcke, höjdrädd som jag är.. Lyckades till slut beställa en taxi men mitt under resan hoppar chauffören till baksätet för å sträcka på benen. Väl där förvandlas chauffören till min gamla klasskompis Åsa å hon släpper av mej vid Ankdammen i Köping å därifrån tar jag mej till gamla Tunaskolan å som av en händelse bor mammi å pappi där. Och tyvärr oxå brunbjörnen....... Vaknade å va galet rädd. Och svettig.

Inga kommentarer: