måndag 30 juni 2008

Hmm..inte.

Öppnade på fritids i morse å ja hade andast 3 barn t frulle. Hade gjort mej till å lagat värsta smarriga hotellfrukosten å så dök d bara upp 3 små kids...

Fick sen för mej att ja skulle börja röja på fritids å fixa å dona å rensa ur gamla saker inför ht. Visste dock inte i vilken ände jag skulle börja så jag startade lite överallt. Tömde skåp, lådor, byråer å andra små utrymmen där vi förvarat en massa drit. Ullis kom vid 9-tiden å hjälpte till i röjandet. Bara på fm fick vi nog ihop 14-15 stora svarta sopsäckar...sååå mkt junk!

Efter lunch fick jag besök av mina Uppsala-tjejer, Sandra å Inez. Inez va as usual en butter liten dam...NOT! Hon bara skrattar å joddlar mest hela tiden. Sån ska jag med ha när jag blir stor...

Vi for sen til Täby centrum å åt kinabuffé. D va faktiskt riktigt gott. Sen bidde d lite promenad i affärerna. Jag va dock mkt duktig å d enda jag köpte va ett gäng sulor å de va dessutom på rea! Pluspoäng till mej!

Nu ligger jag i vågrätt läge med min stackars högerfot i högläge. D värker som 17 i den. Blåsor som inte vill ge sej. Kanhända d blivit inflammation av nåt skurkaktigt slag.... Har smort m hemliga å starkt luktande salvor från Thailand. Hoppas de ger effekt.

Har funderat mer å mer på d jag å Jessica pratade om på Pattan i torsdags. Illa. Tankarna dyker upp oftare än vad jag vill. Vem tusan sa att livet e lätt?! Hmm...inte.

Inga kommentarer: