tisdag 3 juni 2008

På jakt...

Jag har lite sorg. Mina älskade kinaskor gick sönder i helgen. Det var på tåget mot hufvudstaden som my dear friend Jessica upptäckte att sulan hade spruckit mitt i tu. Var till afären där jag köpt dom å fick utan problem kosing tillbax, hade ju bara haft dem i ett par veckor.

Så efter jobbet idag for jag till city för å leta reda på ett par nya finfina pjuck. Började vid Skanstull å Kina Li. Sååå mkt krafs på ett å samma ställe... Kinaskor hade dom men med klack(!!??) så jag vandrade vidare å gick in i alla kinesaffärer ja kunde se. Det bidde en lååång prommis ty jag hamnade till slut vid Hötorget. Gav upp å gick sen Drottninggatan mot Centralen för att åka hem å DÅ! Då uppenbarade sej d ytterligare en kinesbutik å där fanns mina efterlängtade shoes! Inhandlade ett par svarta i blankt tyg, ett par svarta i sammet å ett par röda i sammet. Det fanns oxå ett par mörkt gröna å till nästa vecka skulle de även få in ett par djuphavsblåa. Med andra ord så lär jag besöka affären igen...

Vaknade vid halv 4 i morse av en massa jädra fåglar som kvittrade som tokar. Kunde inte somna om så jag kollade på film tills klockan ringde klockan 6 å det var dax att hoppa upp. E nu lite smått trött å ska nog ta å vila mina leende guldbruna om ett tag. Ska på sista stresskursen i morrn å då borde jag va pigg. Eller iaf piggare..

Mailade m Elin lte tidigare. Hon for till Gotland för ett par veckor sen för å hälsa på lite släkt. Träffade där en kille snabbt som 17 å nu ska hon ta sitt pick å pack å flytta över till ön. Hur lovely e inte det? Var e alla killar som vill bli sambo med lilla mej? Ring mej nu.

Inga kommentarer: