lördag 7 juni 2008

A lovely Saturday




Åååå... tänk om alla dagar kunde va som denna... Lycka!

Började med att åka in til Hornstull där jag mötte min gamla klasskompis Hellie. Vi strosade på Street nere vid vattnet. Utförsäljning av ursnygga paltor men eftersom jag looovat mej själv att inte köpa mer kläder före midsommar så fick jag bara fönstershoppa...bu!

Sen köpte vi 113 50`s übersmarriga pastasallad, tre blandade e standard, å promenerade upp i Observatorielunden där vi njöt av sol, värme, god mat, lite öl å lite rödtjut. Njutbart, apselut!

Sen en prommis till Vasaparken å där njöt vi av varsin coffee cooler från 7-11. Svalkande å gott i värmen! Gick sen vidare till Rålis där vi la oss i horisontellt läge å höll aldrig på å ta oss upp. Rödvin, promenad å solsken e inte direkt uppiggande men ack så härligt!

Vandrade vidare till Stadshuset å hamnade så småningom i Gamla stan å där skildes våra vägar åt efter en underbart trevlig lördag!

Är nu hemma i Täbban med dunkande fötter å en rätt trött kropp. Ser fram emot morgondagen. Den tänkte jag fylla med lite solning å god mat. Det låter vällan bra?

Inga kommentarer: