onsdag 4 juni 2008

En salig blandning

Hade min sista stresskurs idag . Känns lite vemodigt. Vi har ju träffats varje onsdag nu hela våren, man har lixom vant sej vid det. Tydligen så kände alla likadant för vi skrev ner våra mailadresser och så lovade jag att maila alla så att alla får adresserna. Tanken är att vi fortsätter att träffas i höst fast utan Maria, vår "lärare". Jag tror att det kan bli bra. Att få fortsatt stöd och uppmuntran, Det har varit såå skönt att få träffa likasinnade, dvs "utbrända", och få höra att de befunnit sig på ungefär samma plats i livet och att känslor, funderingar och tankar man har och haft är helt ok. Vi får se. Kanske känner jag annorlunda i höst.

Var in till stan idag och köpte ett par gröna kinaskor till mamma. Hon blev avis när jag berättade om mina TRE par som jag inhandlat. Mamma å pappa kommer upp på fredag med mina nya tv å då ska hon även hämta skorna. Jag hoppas dock liite liite att de ska vara för små åt henne för då skulle jag få dem.... Visst behöver man väl FYRA par kinaskor?? Ja.
Nästa vecka skulle de ju också få in midnattsblåa kinaskor.....Fem par funkar för mej...

Kom att tänka på att jag i lördags fylleringde till Jessicas stora kärlek för att fråga honom vad det var som han gillade bäst med henne. Han svarade så klart att han var förtjust i hela henne men det finaste han sade var att; "Jag älskar att se henne ibland när vi bara sitter och äter och jag tittar på henne och bara ser hur mycket hon älskar maten (och att äta...hihi) och då är hon helt galet vacker. " Är inte det det mest romantiska ni hört??

Från det ena till det andra. Såg just Fools gold med Kate Hudson och Matthew McConaughey. Den var USEL! Riktigt usel! Se den inte!!

Inga kommentarer: