torsdag 5 juni 2008

Fjärran

Läste just Aftonbladet å höll på å svimma!! My teenage idol is coming to town!! Läs å njut!

"Det må vara länge sedan hon hade en hit.
Men turné blir det ändå.
I oktober kommer Cyndi Lauper till Sverige.
Laupers senaste album släpptes förra månaden, och med den i bagaget ger hon sig ut på turné. Åttiotalsstjärnan gästar Berns i Stockholm den 26 oktober. "

Gissa om jag e given...???

Har precis kommit hem från en liten after work på Tegel. Jag, Lena å Lotta tyckte att d va så nice väder på em så vi bestämde oss för en after work. I och för sig så hann jag med å tvätta emellan jobb å dryck, så man kanske ska kalla det för after laundry??

I morrn kommer mor å far upp till hufvudstaden med my new telly. Den har tom fjärrkontroll!! ...hihi... För mina nära å kära så kommer detta att bli en finfin tillökning i det Thorellska hemmet eftersom jag hittills använt en del av en sopkvast som fjärrkontroll. Tänker inte förklara det alls.

På em i morrn ska jag å Lotta, Ullis, Annika, Susanne, Eva å Maggan in till city å äta å dricka gott. Vi börjar på Medis å sen blir det nog en sväng till Kungsan. Vädret ska ju bli om möjligt ännu bättre i morrn så det blir nog en blöt tillställning...

Inga kommentarer: