tisdag 10 juni 2008

Påtissdapåtissdapåtissdapåtissda...

Idag har jag verkligen gått på autopilot. Har varit sååå trött å seg å varm å kall å frusen å ont i halsen å andra otrevliga små krämpor som man inte alls vill ha. I alla fall inte om man får bestämma själv.. Vädret var dessutom ingen hit. Man vänjer sig så snabbt vid sol å värme. Nu vill jag bara ha så tills långt in i september å då kan en finfin färgglad höst få ta vid.
Efter jobbet åkte jag hem å skulle sova en stund tänkte jag. Somnade vi halv 4 å vaknade 10 över 8. Kan det månne vara så att jag kommer att få liite svårt å somna sen... hm..typ ja.

Mailade lite med en fröken som just nu befinner sig på vår fina ö lite öster om fastlandet. Hon åkte dit på en liten semester tripp för ca 4 veckor sen å NU! Nu är lilla fröken förlovad å ska i augusti ta sitt pick å pack å flytta over seas. Hur häftigt är inte det! Love at first sight. Inte alls fel. Tyvärr så verkar det som att just den biten inte är lilla mej förunnat. Snarare puckon at first sight... Den ena värre än den andra. Usch, jag blir irriterad bara jag tänker på det. Bäst att byta spår.

Skolavslutning på fredag. Hoppas hoppas hoppas att den fina runda gula kommer tillbax tills dess! Hoppas hoppas hoppas att nån råkar dra ur tv-kontakten på Tegel så det blir tyst på alla fotbollsgalningar som sitter där å vrålar. Hallå, det är lättklädda karlar, f´låt pojkar, som rusar runt på en gräsmatta å alla jagar samma boll. Jo visst. DET låter sunt...........

Inga kommentarer: