onsdag 25 juni 2008

A sunny Wednesday

Så hade jag sovmorgon å så ringer mammi å väcker mej. Hm.. Vet inte riktigt vad som hänt m mej å min lekamen. Jag brukar vara uppe m tuppen alla dagar men nu har jag börjat sova ända tills väckarklockan ringer. Galet. Kanske kroppen gått på semester före mej???

Idag ska vi på Armémuseet m fritids. D ska bli kul. D e ett museum som jag aldrig varit på tidigare. När jag fikade m David igår (chai soja latte=himmelriket) så berättade han att han skulle dit till helgen för tydligen så har de just nu en utställning om homosexuella inom armén. Få se va d e för nåt. Vi hade beställt sol tills idag å d verkar som om someone hörde vår önskan ty den stora gula strålar redan för fulla muggar!

Efter jobbet idag ska ja kasta mej på tåget in mot söder igen. Känner att jag bara måååste in å se om "mina" sneakers passar. Jag tror att jag kommer att bryta ihop om d e för små el för stora......
Jag hittade oxå en überfin handväska på Lindex(!)igår i en massa knalliga färger, å den skall oxå få följa med hem idag. Hittade dessutom en rabattcheck på 50 pesetas så väskan kommer att bli nästintill gratis! I like!

Inga kommentarer: