måndag 16 juni 2008

Va?!

För första gången i hela mitt liv så har jag..håll i er nu...BLIVIT VÄCKT AV MIN LILLEBROR!!! Ja jag menar min bror sjusovaren!! Blev so chocked så jag kunde inte somna om. D et var nog ett bra drag av lillebror att skaffa sej ett 7-5 jobb... Han börjar närma sej oss vanliga dödliga å en lite mer normal dygnsrytm. Välkommen!

Äter just nu lite frulle. Börjar halv 9 idag. Skolan e ju finito så nu har vi fritids the whole day, skoj! Ikväll ska hela skolans personal bussas till mitt ute i ingenstans. Vi ska hem till Beppe å grilla gris å umgås å ha en härlig måndagkväll. Själv så skippar jag bussen. Blev erbjuden att åka ut med Erik i hans nya cab. Å jag sa ja eftersom han tjatade så....(eller så var d så att jag sa ja innan han hann fråga..petitesser..)

Dax att platta till håret lite. Det va länge sen så jag tänkte jag skulle prova.

Inga kommentarer: