tisdag 24 juni 2008

En ledig tisdag

En helledig tisdag, not totally wrong... Lillebror ringde å väckte mej (!) i morse vid 7. Börjar bli en mkt otrevlig ovana.. D brukar ju va jag som väcker honom... Kollade sen på 2 avsnitt av the Tudors å sen minns jag inget mer förrän Lena ringde vid 10 å så blev jag väckt. Igen.
Har nu hunnit med att duscha, äta frulle, piffa till mej å surfat lite. Ska strax ner i centrum å träffa just Lena, the woman som väckte mej. En liten fika, men inget till eftersom jag nu börjat mitt nya liv. Igen.
Klockan 4 ska jag vara hos läkaren å kolla min lilla snok. Jag ska troligen operera näsan å ta bort brosk på vänster sida. Inget jag ser fram emot... Läkaren förklarade sist jag var där hur operationen går till och fram för allt om hur jädra ont d gör efteråt. Mkt pedagogiskt men jag frågade och krävde ett ärligt svar....
Vad mer? Mammi har berättat för sin väninna att sonen hennes inte slutat med droger som han svurit dyrt å heligt på. Jessica har godkänt mina nya sneakers som jag FINALLY hittat! Nu ska jag borsta tänderna. Baj!

Inga kommentarer: