tisdag 23 november 2010

aj som f*n

var ut på balkongen för att känna hur kallt det var och när jag ska gå in så drar jag igen dörren efter mej och lyckas få den rakt på hälen. fråga mej inte hur men det gjorde i alla fall överjävulskt ont! skulle ta en tur till spånga med caroline å vilhelm men efter att ha testat alla skor så insåg jag att det inte gick. kan inte ha ett enda par skor. ja möjligtvis mina snowjogging men de är apfula. har dem bara på jobbet för där är de perfekta. inte om man ska åka buss till spånga. då vill man ha snygga pjuck.

på fm var jag och teodor till v-by centrum och handlade lite christmas presents. på väg hem så började det att blåsa f*n och nu är det nästintill full storm. det kommer ner nåt vitt och det yr åt alla håll. kanske tur i oturen att hälen slogs i...

Inga kommentarer: