torsdag 25 november 2010

it´s still snowing

jahaja. snön vräker fortfarande ner. ja ja man får väl vänja sej. d e ju trots allt vinter. skulle dock tusen driljarder gånger hellre ha sommar året om.

klockan 8 ringde d på dörren å en snubbe kom för att mäta dörröpppningen t teodors rum. tydligen så e d fler än vi som saknar dörr sen stambytet för 3 år sen. antagligen så missade de att märka upp dörrarna å så sket d i dem sen. d va iaf va snubben trodde. han skulle kolla runt å se om han kunde få tag i en dörr å sen skulle han höra av sej om en vecka. hittar han ingen dörr måste vi ta kontakt m wallenstam igen. fattar inte vad problemet är?! ta måtten å beställ en ny dörr. enklare kan d inte bli.

teodor somnade vid 7 igår kväll å sen vaknade han vid halv 3 för att äta, somnade om å sov sen till halv 7. jag skulle vara en mkt nöjdare mamma om jag hade kunnat sova i natt. efter att jag matat honom vid halv 3 så låg jag vaken till strax e 5. inte mkt t sömn mao.

klockan 10 ska d komma en kvinna å köpa vår bilbarnstol. d e värsta kapet! 500 pix för en knappt använd stol... e dock glad över att vi får nånting för den. andrahandsvärdet är prutt.

nu slocknade teodor så jag ska se om ja hinner kolla klart på gårdagens avsnitt av greys. somnade....

Inga kommentarer: