torsdag 4 november 2010

njutbar egentid

måste skriva lite mer om min sjukt sköna afton...

satte mej i frisörstolen strax efter kl.17. har inte klippt mej hos simon sen jag flyttade till köping å d var verkligen som att komma hem! har lääängtat efter en riktigt frisör å få njuta av att bli ompysslad i nästan 2 timmar.
2 minuter i 7 klev jag ut ur salongen med 1 dm kortare hår och lugg. just nu är håret plattångat men i morrn e d nog sitt gamla vanliga lockiga igen. fattar inte att jag blir lockigare å lockigare för varje år som går..crazy!

jag kan inte fatta att en vanlig klipptid i köping är på 25 min... det är en omöjlighet att hinna gå igenom ett hår på så kort tid. speciellt om man har en tjock man som petit moi...det tar ju för 17 25 min bara att kamma igenom det...hihi...

Inga kommentarer: