måndag 29 november 2010

bemärkelsedag!

oj vad jag fyller år idag! hela dan faktiskt! farmor å pappa kom på förmiddagen å de har precis lämnat råcksta för färd hemåt.
vi har ätit å fikat å jag har öppnat paket! HURRA! teodor fick en röd fotboll i plast å jisses så skoj den va!

var in på fejjan å jösses amalia så mkt gratulationer jag fått! värmer i hjärtat.

det här e d första födelsedagen utan mamma å jag fick gråta lite i morse. förra året vid den här tiden, låg hon på köpings lasarett å hade då 4 dar kvar att leva. d visste vi dock inte då...
vi firade hemma hos oss på dagen å på em gick vi t lasarettet å firade m mamma. hon var inte riktigt med den dan men kunde mumla fram nåt som liknade ett grattis å jag fick en kram.
jag skulle ge vad som helst för att få en kram av henne nu.

Inga kommentarer: