tisdag 16 november 2010

julshopping

har inhandlat lite julklappar idag. hittade inte allt jag hade på min lista men det är ju ett tag kvar så jag ska nog hitta det jag leter efter. "den som söker har finnar..."

jag skulle köpa en bh till mej eftersom jag numer bara har en svart kvar... lite fjuttigt med bara en svart. men men som vanligt så slog den där mammahjärnan till å jag glömde alldeles bort d. vilket visade sej vara tur för när jag kom hem hade jag fått rabattcheckar från lindex å d e ju just där jag inhandlar min bh-modell! får väl ta mej en tur i morrn oxå. kanske in till stan rent utav.. vi får se.

lilleman har slocknat så nu passar jag på att blogga lite, läsa lite å fikar. eftersom roggan ska se film å äta pizza så tyckte jag så klart lite synd om mej å fick därför lova att köpa en mazarin å en chokladbiskvi från café picko som ligger i mitt hus. nära. farligt nära.

jag blir mer och mer sugen på de däringa canada snow-stövlarna. det kanske är så att det är just de skorna som kommer att få värma mina fossingar vintrarna som komma skall...
de passar ju till byxa, leggings, kjol å klänning.
ja jag måste nog insistera på att ett par ska få bo hos mej. operation övertalning måste inledas hos min man. ;O)

slötittar lite på "america´s got talent". det är konstigt så udda smak de kan ha over there...
sharon osbourne ler men halva ansiktet hänger lixom inte med...stiff.

Inga kommentarer: