onsdag 24 november 2010

snöoväder på g

jaha så var det ett snöoväder på väg in. ogillas. få se hur mycket det blir. tanken är ju att jag ääntligen ska få träffa fröken westberg och hennes lilla fina. skulle helst inte byta dag men men. vädret kan man inte rå över. avvaktar med spänning.

drömde knasdrömmar igår. var först smakråd när mia köpte en vinröd onepiece och sen var jag lärare då sara skulle lära sej 800 engelskaglosor. hon lärde sej alla utom vad onsdag heter. hon skrev bara whensday, antagligen för att hon hela tiden frågade efter när provet skulle vara, when is the test? och jag svarade om wednesday. därav whensday..hihi

i natt drömde jag inga roliga drömmar alls. jag fick veta att roger hade flera fjällor lite runt omkring och det tyckte han var helt ok. varför nöja sej med en när man kan ha flera? det var riktigt riktigt jobbigt och jag grät när jag vaknade.

det ringde en kvinna ang vår bilbarnstol igår. hon bodde i gävle men hade en väninna i stockholm så hon skulle höra om hon kunde hämta den åt henne. hoppas!
i morse hade jag oxå fått ett mail från en annan kvinna som undrade om bilbarnstolen fanns kvar. hoppas!
vi sålde vagnen och babybjörnen i helgen och hon som handlade var så himla trevlig så hon fick med vår tummy tub oxå. hon blev jätteglad och jag blev glad för att hon blev glad. :O)

nu ska jag dricka upp mitt te och äta det sista av mackan. sen ska teodor får frulle. han sitter just nu på mattan och leker och pratar högljutt. raring.

Inga kommentarer: