tisdag 9 november 2010

vitt vitt vitt

det har v r ä k t ner snö hela dagen. det innebär att det är ganska mycket snö på vägarna just nu. tyvärr så är det plusgrader så jag gissar på halka i morgon om det fryser på, och det ska det visst göra. illa. jag hoppas att det inte blir så farligt för jag vill verkligen att pappsen kommer hit i morgon, men om det är busväder eller skitanshalt så förstår jag om han inte vill sätta sej bakom ratten.

jag och teodor skulle gå till öppna förskolan idag med caroline och wilhelm men när teodor vilat sin förmiddagslur så kändes han varm och var snuvig och eftersom vädret var som det var, så stannade vi hemma. klocjan fyra skulle vi börja tvätta och jag och teodor brukar ju börja med de första maskinerna och sen tar roggan över då han kommer hem från jobbet men idag kom han hem till fyra så vi slapp släpa ut den lille i ovädret. jag hoppas att han är piggare i morgon.

fredrik var på anställningsintervju idag. de pratade i tre timmar...det är en stund det. ska hålla tummar och tår för att han får jobbet!

få se hurdant väder det är på torsdag och om sandra och signe tar sej hit eller om vi tar det en annan dag. hoppas att vädret bedarrat tills dess.

Inga kommentarer: