fredag 26 november 2010

mycket

oj vad vi hunnit med mycket idag, jag å teodor. vi var först t öppna förskolan m caroline å vilhelm. inte lika mkt folk som förra gången vi var där en fredag. skönt!
tog sen en repa i v-by centrum å inhandlade de sista klapparna. skönt!
på åhléns bidde jag haffad av en donna som sålde ansiktsprodukter av olika slag å när vi pratat ett tag så upptäcker jag vem det är. emma s wiklund. å d kläcker jag så klart ur mej; -men, d e ju du! då fick hon skratta lite. jag som aldrig i hela mitt snart 37 år långa liv använt några som helst skönhetsprodukter i nyllet, ja förutom smink för d använder jag ju...handlade ett sminkborttagningsmedel. få se om jag blir nöjd å fast...hon skickade oxå m prover på de andra produkterna. hon berättade att hon själv hade börjat använda krömer på 90-talet då hon började modella för då retuscherades inte bilderna som idag....hihi hon var superduper trevlig å oavsett om ja kommer att börja m krämer el ej så va d ett trevligt litet möte. och, icke att förglömma, gav hon mej en komplimang för min turkosa ögonskugga. I´m a sucker för komplimanger så jag sög i mej...hihi...



fick lov att ta med 2 bilder för den kvinnan är sååå himla vacker! var sen t din sko å köpte ett par pjuck t lilleman. morfar betalar. tack morfar!
det e inte klokt att barnskor e nästintill lika dyra som vuxenpjuck! galet! 499 pix gic dessa på å sulorna kostade inte mindre än 59 kr!! för storlek 22...
smockade ihop en laxpasta då jag kom hem. koclkan hade hunnit bli halv 2 så d riktigt skrek i magen.
portisen kom sen hit å nu har vi en fungerande lampa i kökstaket igen. tack!
lilleman har nu ätit å slocknat så nu tar jag mej en kopp kaffe å 2 ballerina pepparkaka. mums!

Inga kommentarer: