måndag 7 mars 2016

bocka av

d e inte ett el två samtal som ska ringas. d e ett helt jävla gäng!
när den första killen jag pratar m ska avsluta samtalet så säger han; ha en fortsatt trevlig dag.
troligen sentrianmässigt men d kändes som en käftsmäll.
en trevlig dag.
ja en sån vore just d, trevlig.
längtar efter en trevlig dag.

i morrn e d din begravning.
får ont i magen bara av att tänka på d.
att säga hejdå. d känns så definitivt. att d e på riktigt. att du inte kommer tillbax. oavsett hur mkt jag å tedde vill d.

d blir nog många människor där. katta gör blommorna t kistan. jag hoppas å tror att d blir fint. d e bla ett stort rött varmt hjärta. likt d du hade. fortfarande har gissar jag. var du nu e nånstans.

om jag skulle sluta mina ögon å somna in. skulle du möta mej då?
om tedde inte funnits så hade jag nog fått veta. nu finns tedde å jag ska göra mitt allra bästa för att han ska bli en sån fantastisk man som du var. en underbar människa inifrån å ut.
vi får kämpa tillsammans han å jag. en dag i taget.
att bryta ihop å komma igen, d e vi ju vana vid. d svåra nu e att komma igen.

Inga kommentarer: