måndag 7 mars 2016

Dan före dagen

Hade en jobbig morgon m Tedde. Jag var ledsen å arg å till slut blev han oxå ledsen. Vi grät å kramades länge länge.
D gör så ont i mej när jag tänker på att Tedde inte har någon pappa längre. D e inte så här d ska va!
På väg t dagis fick han Bajskorven Berit. Han blev riktigt glad. Sken som en sol.

Ringde sen ett gäng samtal. "Jag heter..å min man har dött. Vad gör jag nu?" Skitjobbigt. Grät fult.

Så kom Jessica. Hon följde m t banken. D e rätt mkt å ta reda på. D e så mkt som ska fixas avslutas ändras.

Gick sen å hämtade Tedde. Fikade när vi kom hem.  Testade att göra grönkålschips på Teddes begäran. De va beska. Tvi!
Så kom Putte å Lotta. Sen kom Ellen å Spasse. Sen kom Åsa å Adrian. Sen kom pappa å Frille. Sen kom Tommy å Mimi. Sen kom Lillemor.

Putte å Lotta sover just nu i varsin soffa. Tedde ligger bredvid mig och snusar gott.

Har huvudvärk sen ett par dar tillbaka.
Känner mej så rädd inför morgondagen. D blir nog en jobbig dag. En jävligt jobbig dag.

Den här tomheten.
Vad fan ska jag göra???

Inga kommentarer: