tisdag 15 mars 2016

tisdag igen

fan va dagarna går. fattar de inte att d inte e nån mening m d längre? dumma jävla dagar!
skulle man kanske kunna önska sej an paus-knapp? en knapp som pausar allt tills d inte längre gör ont. tills jag kan andas utan ansträngning. tills jag kan tänka en tanke som inte innehåller dej. att jag inte längre har dej som fastnitad på näthinnan.

jag har börjat att prata m dej. står vid ditt porträtt å pratar. får dock inga svar. mest av allt svär jag över att du lämnade mej. mest av allt svär jag över att livet e så jävla pissigt. mest av allt svär jag över smärtan. mest av allt svär jag över längtan. mest av allt svär jag över saknaden.

klumpen i magen.
den där obehagliga molande känslan.
den där ogreppbara smärtan.
den där längtan som inte leder nån vart.
d destruktiva.
d jävliga.

fy fan vilket jävla skit!!!

Inga kommentarer: