lördag 26 mars 2016

glad påsk

fredrik kom över en sväng på em. han byggde ihop teddes lego. ja han var tom kvar hemma hos oss när vi vid tretiden vandrade ner t fam oskarsson.
där va d påskmiddag m ellen spasse jonas jessica tommy erik kajsa lillemor zeke peter kicki thelma å lite senare kom tommy n å även natalia.

jessica hade gjort olika sillar å d va wasabi, curry å äpple, västerbotten, chili å så vitlök. de va grrrrymt goda alla fem. jag drack ur 1,5 liter cola zero under kvällen. nyttigt ja visst!

flera ggr under kvällen så tittade jag mot grabbhörnan å ögonen letade efter dej. jag såg dej inte å d högg till i hjärtat varje gång. jag grät dock inte under kvällen trots att d emellanåt pockade på. jag hade tom målat både eye liner å mascara. första gången på såååå länge. sminkade mej inte alls under de sista veckorna som du var i livet. d va så mkt tårar att d va meningslöst. d e fortf mkt tårar, tro inget annat.

i morrn ska jag å tedde bygga ihop lite lego. skulle oxå behöva rensa ut lite saker i hans rum å lägga upp på vinden. d e sååå mkt prylar.
idag när solen låg på i köket så insåg jag att en fönsterputsning inom kort e ett måste. d tar dock emot. d va ju du som putsade fönstrena. du hade en jädra snits på d å d gick m en jädra fart. bara tanken på att knalla upp å vinden å hämta ner ditt "tvätta-fönster-kit" tar emot sååå mkt. d lär bli tårar. igen.

har jag sagt att jag saknar dej??

Inga kommentarer: