tisdag 29 mars 2016

fan vad jag saknar dej

tedde sover hos ellen i natt
d betyder att jag e totally alone
tankarna dras t dej
så klart
saknar dej mer än jag trodde va möjligt
saknar dej m hela min kropp
hela mej
hela jag
vi var ett
nu e jag halv
känner mej så vilsen
känns så stort att va själv m tedde
osäker på om hur jag ska kunna klara av d
vi skulle ju va två
d skulle va du å jag för alltid
för evigt
från den dan d blev vi har jag känt mej hel
d kändes så rätt
ingen tveksamhet what so ever (som du skulle ha sagt)
du å jag
en självklarhet
kan känna mej så jävla arg på dej
arg för att du lämnade mej
arg
arg
arg
å ledsen
sorgen å saknaden knockar mej totalt emellanåt
då känns d som om att jag inte kommer att resa mej
längtan efter dej känns i hela kroppen
den river å far runt
den lämnar sår efter sej
d gör så jävla ont
hur ska de kunna läka?
jag hinner knappt andas mellan "knockuterna"
jag saknar dej
jag saknar dej
hör du d?
jag saknar dej

Inga kommentarer: