onsdag 30 mars 2016

Kärlek för alltid

I morse for jag t hufvudstaden.
Där begav jag mig t Catapult tattoo på Falugatan.
Väl där blev jag tatuerad av Fabbe.
Jag hade mailat honom två bilder som jag gillade. Han ringde upp å vi pratade ganska länge. Han ritade ett förslag på tatuering som han mailade. När jag fick bilden så föll jag i gråt. Han hade förstått precis hur jag menade!

Prästkrage e min absoluta favoritblomma å när Roger begravdes så hade vi m den i kistdekorationen å jag hade en i min handbukett.

När tatueringen var klar grät jag. Fult.
Fulgråt e nåt jag behärskar. Stort!

Dan kändes vemodig på nåt vis. Kanske för att jag gjorde tatueringen t minne av Roger. Känns otroligt smärtsamt att han inte får se d vackra på min arm.
Eller var du kanske mej idag min skatt??

Inga kommentarer: