lördag 19 mars 2016

fan fan fan fan

jag andas utan att tänka emellanåt
så kommer d över mej
som en jävla flod
allt gör då ont
minsta rörelse
minsta andetag
minsta blinkning

ilskan
ilskan gör ont
den går inte att stoppa

blir arg på allt
allt allt allt
ilskan river runt i kroppen å d känns som om att jag ska explodutta
på rikt

jag blir vansinnigt att på den lille långe
sen kommer d dåliga samvetet

fan fan fan fan

fan vad jag önskar att du vore här
du hade kunnat hålla min hand
min hand i din stora näve
du hade lugnat mej å sagt att d löser sej
du hade påmint mej om d vi har tillsammans å att allt annat e egalt

du hade så rätt

men nu har jag ju inte dej längre

d vi hade va d bästa
d apselut bästa
d finaste
d apselut finaste

saknar dej m varje lite del av min mulliga kropp

Inga kommentarer: