fredag 4 mars 2016

Fredag

Jessica hade turen att få sussa hos mej å Gogis Jr i natt. När han va liten så kunde han inte säga d så han sa: -Dodis Lujon.
Teodor Goglund blev Tedoj Dolun.

Var till Skatteverket idag. När d blev min tur fick jag hjärnsläpp. Jag sa som d va att jag skulle hämta nåt papper för att min man dött men att jag inte hade en aning om va d va för papper. D visste ju hon så klart.

Handlade på Ica. Känns som om att jag går å går å jag blir snurrig i knoppen. Varorna dansar nästan i hyllorna å d e svårt att hitta d man ska ha.

På em kom d ännu mer blommor.
Så kom fröken Ljung över på lite te. Skönt å få gråta å prata.

Sen kom Spasse, Jonas å Ellen. Vi åt skräpmat (läs kebab hamburgare pizza).
Ellen å Tedde ville se Fångarna på fortet.

Rogers chef var oxå över på em. De hade haft minnesstund på Volvo IT i Köping för honom. Jag fick en fin bukett blommor, ett otroligt varmt å känslofyllt kort m hälsningar från jobbarkompisarna. Jag fick oxå ett foto av Roger. D riktigt sög till i magen när jag såg fotot. Jisses vad jag älskade den mannen! Jisses vad jag älskar honom. ❤

En vecka å en dag.

Inga kommentarer: